

De Verteller
Soms word je ineens verrast, of geraakt. Een kind dat danst, een groot bedrijf wat zich kwetsbaar opstelt, een verassing voor de stille kracht van een organisatie. Zo’n verhaal, hoe klein ook, blijft je bij. Ongemerkt krijg je steeds meer sympathie voor de afzender en zijn boodschap en beïnvloedt het je keuzes. De kracht van verhalen verrast me nog altijd.
Iedere organisatie beschikt over deze verhalen, al moeten ze soms nog gevonden worden. Ik spoor ze op en vertel ze op zo’n manier dat ik de doelgroep, bereik, raak en betrek. Hier kun je me dag en nacht voor wakker maken. Ik heb jarenlange ervaring als communicatieadviseur en contentspecialist bij non-profitorganisaties. Sinds de start van Het Verhaalbureau heb ik daarnaast veel ervaring opgedaan als projectleider aan bureauzijde. Heb je een communicatievraag? Neem contact op, ik denk graag mee in creatieve oplossingen.
Cor Hospes (auteur Contentbijbel): “Zonder passie krijg je content. Als je schrijft of filmt vanuit een intentie krijg je verhalen. Vergeet daarom liever het woord content in relatie tot contentmarketing, maar denk vanuit verhalen, passievolle onweerstaanbare verhalen.”